Mindbinge

sign up .

August 07, 2020, 01:45:01 pm

Login with username, password and session length

Recent

Members
  • Total Members: 21
  • Latest: varha
Stats
  • Total Posts: 226
  • Total Topics: 35
  • Online Today: 16
  • Online Ever: 204
  • (March 20, 2020, 09:16:25 pm)
Users Online
Users: 0
Guests: 5
Total: 5

ShoutBox

DocAcumen: Hotel . Motel.  NO TELL!!!! thoink y'all nedd to get a ROOM ! And be done wigth it! LMFAO!!!way gto much INFO !!!!HEHEHEHE 2020 Aug 04 20:22:47

xman: Ok, I did I did rub her feet, then her legs and then her tutu .... 2020 Jul 28 06:41:12

xman: We have UTMB complex here and I am sure it is full/eye hugged her but did not kiss her, shud be ok ... 2020 Jul 25 10:03:46

Reaper: Are the local hospitals where you are overrun yet bro, cause if they aren't now, they soon will be, just like they are in Houston, and most of south Texas as well. 2020 Jul 24 22:18:47

Reaper: You might meet a nice gal downtown who kisses you smack dab on the lips, and gives you a taste of her Covid19 lipstick to deal with later on... 2020 Jul 24 22:14:16

xman: downtown is always open here ! 2020 Jul 23 07:47:32

Reaper: Save your strength for the weekend bro, we can't go downtown to chase the girls until the pandemic is over, but damn it if we can't dream about it! 2020 Jul 22 22:41:06

xman: At least I did not git put in time out ...   lol 2020 Jul 11 08:50:10

Reaper: Tomorrow night...gonna go downtown, gonna see my gal... 2020 Jul 09 23:51:42

Reaper: Sorry bro, I've been crazy busy roasting the shit out of some of my least favorite politicians in what can best be described as "another venue", LMAO! 2020 Jul 09 23:51:09

xman: Reap, yu missed tha fireworks last nite ... 2020 Jul 04 07:54:47

xman: Repeat ! 2020 Jul 03 07:05:03

KapperDog: Gonna show her my ding dong 2020 Jun 28 08:47:53

xman: Gonna sing her a song 2020 Jun 26 06:14:55

xman: Gonna see my gal 2020 Jun 26 06:14:39

xman: Annnnddddd hump nite !  goin downtown .... 2020 Jun 26 06:14:24

Reaper: Hump day! 2020 Jun 24 22:42:55

xman: I am old and give out early .... Best git a head start today ! 2020 Jun 19 06:30:43

Reaper: I went downtown xman, and you weren't there, what gives? 2020 Jun 18 22:15:18

xman: Goin downtown gonna see my gal 2020 Jun 12 06:46:45

xman: Time to change the padlocks .... 2020 Jun 07 07:38:37

xman: 'Sides yur confusion on the allegience of the aisle, I am most humbled to share a good time ..... 2020 Jun 06 12:11:59

Reaper: It's Friday brother, and despite our political differences, it would be my honor to buy the first beer, as we...go downtown, gonna see my gal, gonna drink cold beer, gonna dance all night! ;D 2020 Jun 05 21:15:10

xman: Hey Reap, what day is it ? 2020 Jun 05 07:27:41

xman: Naw naw brah, I jus be an ordinary joe beach bum ..... 2020 May 28 19:08:32

Reaper: Thanks xman, you da man! 2020 May 26 23:33:18

xman: Hey Reap, check yur pm box ! 2020 May 26 19:24:19

xman: Start climbin outta yur coma Reap, Friday approaches ! 2020 May 21 06:22:59

Reaper: This shitty weather we are always having in Ohio might actually save lives Kapper. We tend to stay at home more on the rainy days, and so the MAGA folks can't cough the virus all over us because they won't wear masks... 2020 May 16 14:25:17

KapperDog: By the time is stops raining, iit will be starting to snow, again. Only 5 weeks until the days start getting shorter as we head back toward Winter. 2020 May 16 06:20:36

Reaper: OK, the damsel part is here, you've got PM, LOL! 2020 May 15 21:42:46

xman: Wake me when we git to the damsel part ..... 2020 May 15 19:04:27

xman: Uhhh sure, yu goat hed on brother .... me, I'm gonna chill and listen the the rain and drink vodka wit red juice 2020 May 15 19:01:11

Reaper: Naw, bro, we're gonna swim down to the bars and rescue the damsels in distress! Gonna go downtown, gonna see my gal... 2020 May 15 13:01:28

xman: Supposed to rain like a cow pissin onna flat rock all weekend, guessin goin downtown is off for tonite ... 2020 May 15 05:57:05

xman: Goin downtown gonna see my gal 2020 May 08 05:45:21

xman: Reap, start thawing out, the weekend approaches ! 2020 May 07 06:01:44

Reaper: Dammit xman, I fall asleep just for 3 or 4 days, and you is a leavin' without me to go downtown and see our gals? Be like patience on a monument, wait for a while, and I will be there! 2020 Apr 26 22:07:27

xman: I gots to work tomorrow so hurry tha fuik up .... 2020 Apr 24 20:21:27

xman: Kay, last chance bitch, yu go wit me tonite or I am not askin nomo ! 2020 Apr 24 20:20:56

xman: Hey Reaper, goin wit me downtown tonite or whot ? 2020 Apr 17 20:46:50

Farrider: Locks are holding, just need to rotate, Ill set a reminder :) 2020 Apr 10 21:38:29

xman: Maybe yu need to run the water hose in the bathroom window and have yu one of the bodet things 2020 Apr 09 05:55:48

Reaper: I've been very busy mastering my ass washing technique to prepare for the toilet paper embargo...luckily, my wife volunteered to warsh my ass, since I can't find it with both hands... 2020 Apr 08 22:13:36

Reaper: It's alive...... 2020 Apr 08 22:11:24

xman: Just curious about the png being used in the software, it takes up more space than a gif or a jpg, figuered it came that way from tiny portal. 2020 Apr 05 06:46:28

Farrider: As far as hiring you, I dont hire people who I dont talk to live. Ask Reaper, we started 10 years ago and it never stopped LOL 2020 Apr 04 16:06:48

Farrider: Hell, i dunno, probably just needs to be added to the allowed file types, I haven't had time to really tweak the place. 2020 Apr 04 13:36:05

xman: Is that a safety thing or a script thing ? 2020 Apr 04 10:59:08

xman: Dang a row of question marks is a smiley, also noticed alot of the images on this page are .png format. 2020 Apr 04 10:58:33

xman: LOL ... Assuming the role of Janitor ... WTF are yu talking about ???  lol 2020 Apr 04 10:56:27

Farrider: WTF are you talking about? LOL 2020 Apr 03 23:24:30

Farrider: I don't think I can accept a proposal this early in the season  ;) 2020 Apr 03 23:23:47

xman: My offer is always open 2020 Apr 03 19:33:47

Farrider: Lock change seems to be holding. I guess I need to rotate the question/answer every 30 days or so. 2020 Apr 03 11:57:21

xman: 'member, never put yur eyes wherre yu wud not put yur fingers or yur face .... 2020 Apr 03 07:00:24

xman: Hope yu had yur mask and gloves on ,,,, 2020 Apr 03 06:59:26

Farrider: I did a sneeky peeky taking out the trash LOL, but it wasnt stinky pinky :) 2020 Apr 02 23:18:18

xman: [Elvis]  Why Thank yew, ThankYew very much [/Elvis]            2020 Apr 02 19:57:54

Farrider: Ok, all clean, and changed the locks. 2020 Apr 02 10:58:35

Farrider: Ill clean up all this shit today and change the locks 2020 Apr 02 09:07:30

xman: Uh Oh padlocks gone 2020 Mar 30 20:01:36

xman: Well that didn't work did it ? 2020 Mar 30 20:00:37

xman: I see all yu peeps lookin at them dirty pictures .... 2020 Mar 30 19:59:48

xman: 2020 Mar 30 06:12:31

xman: Should we just give them their own forum ? 2020 Mar 30 06:12:13

xman: who clicked ? 2020 Mar 27 21:08:37

xman: 2020 Mar 24 07:14:13

xman: And if yu do take screenshots ! 2020 Mar 24 07:13:44

xman: Oh yeah, lotsa offers in aisle 5 now.  folks do not ckik the links ! ! ! ! 2020 Mar 24 07:13:27

xman: 2020 Mar 23 06:19:33

xman: Oh and do not clik tha link ! 2020 Mar 23 06:19:12

xman: Guess we gonna have to put someone in that isle with a mop, # 5 again for janitorial .... 2020 Mar 23 06:18:43

Farrider: Clean up complete :) 2020 Mar 21 00:24:08

xman: Cleanup in aisle 5 ...https://mindbinge.com/index.php?topic=30.0 2020 Mar 19 05:57:07

xman: Guess it sux to be me ... I'm the only one talkin ... shit or otherwise ! 2020 Mar 17 18:36:09

xman: Went to my local grocery store yesterday for milk and juice for drinks and they had plenty of TP... as well as everything else ...Guess it sux to be Costco 2020 Mar 17 06:20:15

xman: HEY ! who put them smileys in my post ?  .lol   . y'all imagine I edited them out ...The Shadow knows... 2020 Mar 14 07:07:12

xman: I gotta go to Home Depot today, think it is safe to do so ?????? 2020 Mar 14 07:05:52

DocAcumen: You can not go to a sporting event!!!!!But . Sure come on out and VOTE!!!!!! 2020 Mar 13 21:04:55

DocAcumen: All the sports have been iturupted!   Have the politc events ? 2020 Mar 13 20:57:48

DocAcumen: Seems most all sporting events are cancelled? Any politacal events cancelled? 2020 Mar 13 20:53:03

DocAcumen: Guess I will duck under my school desk !!!  That will SAVE me , correct?  2020 Mar 13 20:38:44

DocAcumen: SKY 2020 Mar 13 20:23:16

DocAcumen: Seems the SHY is FALLING? 2020 Mar 13 20:22:51

DocAcumen: Guess Toilet Paper is some LIFE saving thing?  Need an expanaition on that!!! 2020 Mar 13 20:21:02

DocAcumen: NO idea what Reap is doing?  But seems if he is like the rest of the peeps? He is out buying TOILET paper and any other stupid things? 2020 Mar 13 20:19:37

xman: Hey Reap, got any plans for after work today ? 2020 Mar 13 06:00:57

xman: 2020 Mar 11 06:11:08

xman: Wanna feel the hair on my legs ? 2020 Mar 11 06:08:30

Reaper: Did you and Joe Biden go out for a beer together? Might have rubbed off on ya then... 2020 Mar 10 16:57:27

xman: oops my bad fer stuttering .... 2020 Mar 10 06:09:34

xman: I have worked the apartment complexes for years and move out day was always good shopping time 2020 Mar 10 06:08:19

Reaper: I went furniture shopping today...yep, it's trash day, so I took the old van down to the college dorm area to scan for furniture leavings... :D 2020 Mar 09 23:11:17

dudster: yo 2020 Mar 09 22:58:42

xman: Hello Princess ! 2020 Mar 09 06:18:19

Princess Lily: Did I make it? I am a CAPTCHA idiot ;D 2020 Mar 08 18:01:07

xman: PSA understood. 2020 Mar 07 06:59:41

Public or Private, Pro's and Con's

Started by Reaper, December 31, 2019, 11:57:20 pm

Previous topic - Next topic

Reaper

Let the debate begin, as to whether, moving forward, we remain a public or change to a private dark forum.

My initial thought is, if you have a really good hack/workaround that is best left in the dark for the obvious reasons, then let farrider or myself know that it's the reason you vote for a private/dark forum. We fully understand, technology evolves, and it's very hard for some of us more inquisitive folks to not want to figure out how stuff works, just like so many other "white hats" who get paid good money to figure out how to crack something.

Unless that type of situation exists here, then my vote leans toward keeping things wide open and see where this all takes us. If all I ever have is a shoutbox to kid around with farrider, xman, KapperDog, and so many of the others who stumble through here, it'll still be a good time.

Kapper wants us to be a cannabis forum...not a bad idea at all.

The floor is open, my friends, talk among yourselves, LOL!

Reaper...

xman

Only way to boost membership is to be in the public view.

I can think of a couple things that are prolly better off out of the public's view.
What's the difference between a road kill lawyer and a road kill rattlesnake?
There are skid marks leading up to the rattlesnake.



Shakey Shakey ....

thedog

Well as far as I know out "other" forum is private and it has died a slow death from lack of participation by the few members that have paid hard cash to belong.  Not much point in belong to a forum if you don't have any discussions going on or items of interest being posted by the members.  Just using the shout box to tell each other "good Morning' is sort of like taking to your self in the mirror.

On the other hand if you are public  you have to have something that will draw people into your site on a regular basis.  That requires topics that a broad number of people are interested in or information that a lot of people are looking for.

luvmuffin1969

Pros and Cons both ways but I feel that over the years this forum evolved into more of a "think tank" than anything else. Back in the heyday if you had a question on just about anything if you posted it here the odds were a member either worked in the field or had knowledge of you issue. I had never seen such a diverse group of people who in "real life" had nothing in common, but with this site it drew us all together in a common thread.  I say keep it open for now and see where things take us.  If later down the road the path takes us another direction I say you again post a thread on the issue.


thedog

unfortunately, that group is long gone, the only thing our present group thinks about is old age, former glory, dreams of pussy and beer

xman




You say that like it is a bad thing ...




What's the difference between a road kill lawyer and a road kill rattlesnake?
There are skid marks leading up to the rattlesnake.



Shakey Shakey ....

thedog

I am saying that you will never get any traffic if that is what you are offering.  There are hundreds of sites devoted to those subjects that are far more definitive than this one.

Farrider

Got plenty of traffic, just the unwanted kind.

There are about 100 bots per hour trying to get in lol, looks like the questions asked are holding them at bay.

That in and of it's self is a feat to behold lol

Reaper


luvmuffin1969

Quote from: thedog on January 04, 2020, 10:10:34 amunfortunately, that group is long gone, the only thing our present group thinks about is old age, former glory, dreams of pussy and beer

I know this site will never be that again.  Yes an old man dreaming of the "glory days".  Just saying that I feel that until we determine what the theme of the forum moving will be that we leave it open and see where it goes.

xman

Besides all that, after awhile, the old man smell round herre gits kinda rancid .....




What's the difference between a road kill lawyer and a road kill rattlesnake?
There are skid marks leading up to the rattlesnake.



Shakey Shakey ....

Reaper

Quote from: xman on January 12, 2020, 06:53:59 amBesides all that, after awhile, the old man smell round herre gits kinda rancid .....


Hoof Hearted?